Bernd Lange und der fehlende Stern

Bernd Lange wird bei Veranstaltungen häufig gefragt, was es mit dem fehlenden Stern auf seinem Pullover auf sich hat. Der Hersteller erklärt das folgendermaßen:

EUnify Hoodie, 2019: A symbol of unrest and a call to action, the EUnify hoodie asks for critical engagement with the European project.The circle of stars on the front is broken, representing the current climate of uncertainty in Europe. Under the hood, the phone number of the EU hotline recalls a unique resource of political education. EUnify with us and help protect all unions of peace!

#EUnify #ProtectAllUnionsOfPeace

20190505_Bernd_Katarina_Barley

Katarina Barley (l.) und Bernd Lange (r.) in Hannover.